Irodai asszisztens

Feladatok:

  • a vezetőség és a könyvelés napi munkájának támogatása
  • titkársági feladatok teljes körű ellátása: telefonok, e-mailek, levelek, számlák kezelése és iktatása, vendégek fogadása
  • számlák és teljesítési igazolások írása, ellenőrzése
  • fénymásolás, szkennelés, adatrögzítés
  • adminisztratív teendők
  • szállítókkal való kapcsolattartás, számlák nyomon követése, táblázatok, kimutatások készítése
  • vállalat operatív működéséhez szükséges feladatok ellátása, felmerülő problémák megoldása

Elvárások:

  • minimum végzettség: érettségi
  • jó szervező és probléma-megoldási készség
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • precizitás és monotonitás tűrés
  • alapvető számítástechnikai alkalmazások készségszintű ismerete (Word, Excel, Internet, Outlook, PowerPoint)
  • határozott, magabiztos, ugyanakkor kedves, közvetlen személyiség
  • hatékony, proaktív, önálló munkavégzés

Előny:

  • Pénzügyi/könyvelési/kontrolling területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • Több éves munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • Stabil, kiszámítható munkakörnyezet
  • Barátságos, támogató csapat

Jelentkezés módja:

  • Önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével a job@abesse.hu emailcímre várjuk.

Munkavégzés helye: 1118 Budapest, Rétköz utca 7., Eleven Center, 3. emelet